czwartek, 4 lipca 2013

Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce

Dzisiaj krótko, bo nic mi się nie chce. Serio, powinnam zmusić się do nauki, ale NIE MOGĘ. Szlag mnie zaraz trafi. Jest okropnie gorąco i mam już dość. Ja chcę wakacje :(
Moja mama powiedziała wczoraj, że lecimy we wrześniu na Dominikanę. Wow! Teraz mam motywację, by chudnąć i pokazać się w bikini na plaży. Pewnie nadal będę wyglądać jak wieloryb, ale nie aż taki, jak teraz! A więc... Mam 2,5 miesiąca na schudnięcie tylu, ile się da. Mam nadzieję, że chociaż 10 kg zleci, ale nic nie mówię, żeby nie zapeszać.


Bilans z dzisiaj:
10:00:
activia owsianka (106)
11:30:
2 kostki czekolady gorzkiej lindt 90% (116)
14:00:
kanapki z chrupkim, serkiem lekkim camembert president, pasztetem sojowym, pomidorem i oliwkami (245)
dwie brzoskwinie (102)
16:00:
activia zboża (111)
17:00:
trochę jabłka (50)
razem: 730

Być może coś jeszcze zjem. Jeśli tak, to dopiszę. Chociaż odechciało mi się już jeść, jeśli mam być szczera. Jest tak okropnie gorąco, że zaraz tutaj umrę. A tu jeszcze tyyyyle nauki... Ja chcę wakacje. Nie chce już tej sesji :((((

13 komentarzy:

  1. U nas niestety tak gorąco to nie jest. Niestety bo siedząc w krótkich spodenkach jest mi zimno a nie bede chodzić w dresach bo sie na mnie dziwnie patrzą.

    Bilans masz ładniutki,

    OdpowiedzUsuń
  2. no to masz super motywację, życzę powodzenia w gubieniu kilogramów c;

    OdpowiedzUsuń
  3. tak tak, jak tu się uczyć w taką pogodę? wiem coś o tym, ale ja na szczęście mam już wakacje:)
    idealna900.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytrzymaj jeszcze do końca egzaminów :*. Ej, damy radę i schudniemy razem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie ma innej opcji <3 Dzięki, jakoś musze pociągnąć do końca tego roku! Już chcę wakacjeeeeeee

      Usuń
  5. wow Dominikana zazdroszczę :)
    ładny bilans :)
    dasz radę 10 kd w 2,5 miesiąca
    powodzenia na egzaminach

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominikana? Szczęściara! W takim razie musisz już zacząć ćwiczyć i dbać o figurę!

    Powodzenia! ;*

    http://puszystysnieg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama jest szalona, że wybiera takie wakacje, ale to dobrze:D Ja tam nie mam nic przeciwko. Przynajmniej opalę swoje blade nogi :) Dzięki <3

      Usuń
    2. Zazdroszczę mamy :D

      To forum jest aktywne i panuje tam super atmosfera :)

      Usuń
  7. Jak bilans będziesz utrzymywać tak cudny jak teraz to na Dominikanę polecisz w super formie. Jak masz taką świetną motywację to i tak nie masz wyjścia. Trzymam kciuki. ;)

    u mnie mała zmiana adresu więc możesz podmienić w linkach. ;*

    OdpowiedzUsuń