wtorek, 16 lipca 2013

Pure.

Hej,

Chyba wiecie, że ostatnio trochę odpuściłam z dietą? Ale teraz idzie mi już coraz lepiej. Co prawda przestałam liczyć kalorie i nie wiem dokładnie, ile jem, ale staram się jeść same zdrowe rzeczy i całkiem dobrze dzisiaj mi to wyszło. Wczoraj nie do końca, ale dzisiaj już tak.
Pewnie nie chudnę, ale też nie tyję. Muszę się bardziej nakręcić i wtedy depnę bardziej z dietą.

Dzisiaj sprzątałam i oglądałam trzeci odcinek nowych Skinsów. No i była w nim ukochana Cassie <3 To był najlepszy odcinek, jaki do tej pory obejrzałam. Mam na myśli, że najlepszy ze wszystkich generacji. A Wy oglądacie Skinsów?


Wiecie.. Trochę sobie nakomplikowałam życie. No ale nie będę o tym mówić. Idę się pouczyć, mam nadzieję, że mi się uda, choć jestem okropnie śpiąca i zmęczona.


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Skinsów ;-) Ale jeszcze nie widziałam tego odcinka z Cassie, zamierzam się dopiero za niego zabrać na wieczór ;-)
    Czego się uczysz w wakacje?

    http://projekt-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz mam tą cassie za sobą :) swojego czasu wciagnelam sie w to :D ale obejrzalam tylko pierwsza serie potem juz mi sie nie podobalo ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, nakręcaj się, pomyśl jak będziesz świetnie wyglądać lżejsza. Życzę powodzenia. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chcę tutaj spamować, ale pozwolę sobie ciebie zaprosić na bloga, na którym już niedługo rozpoczynamy akcję: wielkie odchudzanie! Wpadnij, może cię to zainteresuje i do nas dołączysz?

    akcja-wielkie-odchudzanie.blogspot.com/

    Na pewno poradzisz sobie z dietą! Wierzę w ciebie! Na pewno schudniesz i będziesz bardzo szczęśliwa, ze ważysz tak mało. Zrozumiesz wtedy, ze twój trud był tego wart!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem na ostatnim odcinku 2 sezonu.
    Ooo a teraz to ja sie z dietą opusciłam. Yah super tydzień mi sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam dwa pierwsze sezony i to też tylko z powodu Cassie :P Następne odcinki mnie znudziły...
    Nie ważne ile kalorii ważne, że zdrowo :)
    Powodzenia!!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. to gratuluje :)
    http://perfection-live-ev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To wspaniale, że zdrowo jesz. Tak trzymaj!
    I z całego serca Ci życzę, żeby wszystko Ci się wyprostowało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, już jest nowy sezon! Nie wiedziałam. Muszę koniecznie obejrzeć:)
    Zdrowa dieta na pewno Ci nie zaszkodzi, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie odpuszczaj bo potem bedziesz plakac :P
    hej jestem nowa

    OdpowiedzUsuń