poniedziałek, 24 czerwca 2013

chudnę chudnę chudnę, hell yeah


Kurde kurde kurde ja chcę już być chuda. Ale mam dobre wieści, bo spadło mi kolejne 0,5 kg i ważę 67. Wow, jeszcze -4 kg i zwalczę nadwagę. Mam nadzieję, że uda mi się tyle zrzucić do przyjazdu mojego chłopaka, a mianowicie do 19 lipca. Myślicie, że się uda? 
Poznałam świetną dziewczynę Julkę ostatnio (jej blog). Piszemy i się motywujemy. Jejuuu, jak mi brakowało kogoś takiego, naprawdę. Dzięki niej i mojej silnej woli, nie zjadłam dzisiaj nic oprócz owsianki i naleśnika rano, a potem już nic. Wzięłam sobie jedną tabletkę Sudi i od 15 do 19 trzymało mnie bez głodu. Aż się zdziwiłam, niepotrzebnie musiałam kiedyś brać 4 tabsy na raz i niszczyć sobie organizm. 
Mam egzamin na prawko (teoria) i uczę się, uczę, uczę. Już mi czacha dymi, no ale muszę wkuć. Potem jeszcze sesji ciąg dalszy w ten weekend i znów wolne na dwa tygodnie (chyba, że nie zdam prawka, to będę musiała dokuwać). To już moje drugie podejście do teorii, tak ciężko to gówno zdać!!

Humor mam dziś dobry lalala, jak widać, bo nic nie zjadłam po owsiance i chudnę, kochane, chudnę! Nie ma piękniejszego uczucia od tego, że wiesz, że chudniesz. Że wiesz, że masz silną wolę i na tą chwilę nic już nie zjesz, nawet jeśli jesteś głodna.


8 komentarzy:

  1. Oczywiście, że uda Ci się schudnąć! To tylko 4 kg, a czasu masz dosyć dużo :)
    Zazdroszczę silnej woli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za wsparcie, też głęboko wierzę, że tym razem mi się uda!

      Usuń
  2. Gratuluję, spadającej wagi jesli utrzymas zmotywację do przyjazdu chłopaka na pewno zrzucisz te 4 kg :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. musze mieć Twoją siłe, bo ostatnio mi jej brakuje. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, Słonko, razem nam się uda. Cieszę się, że jesteś <333

      Usuń
  4. Chudnij kochana, chudnij ! *.*
    Fajnie jest mieć kogoś z kim można porozmawiać o diecie ;)
    Trzymaj się ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, przyjaciółka do wspólnych konspiracji i dietowania to super sprawa, bo idzie mi wtedy o wiele łatwiej :) xx

      Usuń