piątek, 28 czerwca 2013

Nauka hiszpanskiego i niepokoj

Witajcie Motylki,

Dzisiaj jestem tak strasznie zestresowana, że nawet nie chce mi się już jeść. Jutro mam kolejny egzamin z hiszpańskiego, do którego tak średnio jestem przygotowana, ale zaraz idę się uczyć dalej. Wzięłam tabletkę na koncentrację i chyba zaczyna działać, bo zawsze, gdy biorę taką tabletkę, to odczuwam taki niepokój. No nie wiem ja to nazwać. Będę miała teraz 3 weekendy uczelni i egzaminów pod rząd, a w międzyczasie kolejne próby zdania egzaminu z teorii na prawo jazdy, który też mnie już powoli wykańcza.

Na wadze wciąż to samo. Przecież nie mogę oczekiwać spadku kilograma w jeden dzień. Muszę przestać się ważyć i teraz zrobię to dopiero we wtorek. Muszę jutro iść do szkoły. Mam nadzieję, że nie zawalę diety, jak zawsze w weekendy, kiedy chodzę do szkoły. Wtedy jestem mega głodna, bo siedzę na uczelni od 8 do 18, wracam do domu i zaczynam jeść, co jest pod ręką i idę się myć i spać.

A oto bilans z dzisiaj. Na razie jest lepiej niż wczoraj. Wieczorem może coś jeszcze zjem, więc może być edit:

śniadanie o 12:30:
bułka bezglutenowa (120 kcal) z pasztetem sojowym (50 kcal) i papryką (11 kcal)
lunch o 14:30:
jogobella light (90 kcal)
gruszka (111 kcal)
kolacja o 17:30:
dwie kanapki z chlebem gruboziarnistym, paprykarzem, pasztetem sojowym, 2 plasterki ogórka, 2 plasterki pomidora i papryka (257 kcal)
razem: 639 kcal

Zdjęcia posiłków:




Idę dalej się uczyć. Miłego dnia wszystkim <3

Edit: Zjadłam jeszcze kolację i dodaję do bilansu oraz zdjęcie.


4 komentarze:

  1. weź sobie do szkoły jakieś żarełko. Zrób sałatkę i weź do plastikowego opakowania i może jakieś jabłko. Będąc w szkole możesz sobie pozwolić na więcej jedzenia (byle zdrowego), bo wtedy łatwiej się skoncentrować. Anyway, będę jutro trzymała kciuki, więc kiknij mi jak poszło. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bilans kochana !
    Powodzenia na egzaminie, będzie pozytywnie ;>
    Ciumek *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tak z jedzeniem! Pracuję na ranną zmianę od 6 do 14 i przez ten czas mogę właściwie nie jeść, ale gdy wrócę do domu... Musimy nad tym zapanować!
    Zdania egzaminów!

    OdpowiedzUsuń